Alla inlägg den 2 april 2012

Av Ann-Marie - 2 april 2012 21:26

Jag måste ju rensa ut mina saker nu när jag ska mot nya mål i livet och lämna det gamla bakom mig, en del slängs och annat kan man sälja på blocket eller till Bukowskis. För ett par veckor sen, skulle jag slänga vårt gamla utställningstält, ni vet ett sånt där grönt i bomull som väger bly och lite till. -Sälj det  på blocket, var det något som sa mig. Sagt och gjort, jag la ut en blänkare där, och vet ni jag blev nerringd och fick massor av mail, alla vill ha mitt gamla tält, allt ifrån Skåne upp till Kalix!!!

Nu ska jag sälja ett par transportboxar som kommit med mina importerade engelska hundar. Jag släpade ut dessa från mitt förråd för att fota dem,  och här kan jag säga att jag fick hjälp av vår förtjusande lilla tiger, jag tror han har nos för affärer!


 

BRA REKLAM!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Killarna

   

    

       

Tjejerna

Tjejerna

  

 

   

   

 

         

Valpar

  

  


Ovido - Quiz & Flashcards